Hej alla spelare och föräldrar!
Här kommer viktig information kring kommande månader och säsongsstart:
- Föräldramöte i Idrottshallen 1 september 18.00-20.00
Kallelse har skickats ut
- Denna säsong (samt ATG cupen) ansvarar P06 för att bemanna entrén i Arenan vid herrarnas hemmamatcher, det innebär att scanna biljetter samt dela ut förbeställda biljetter. 4 spelare behövs per match och separata kallelser skickas ut för detta. Tacksam att ni svarar så fort ni vet så vi kan kalla andra spelare om så skulle behövas.
- I början på augusti startade vi en Newbody försäljning som pågår till den 5 september. Separat mail har skickats ut till er alla kring detta, hör av er till Linnea vid frågor.
- 18 september har vi möjlighet att tjäna pengar till lagkassan genom att spelarna plockar frukt. Vi får 5000 för 4 timmars jobb, och det behövs minst 20 ungdomar och fyra föräldrar som kan köra - man får körersättning. All utrustning körs ut av organisationen Städa Sverige. Kallelse finns utskickat även för detta, ni föräldrar som har möjlighet att ställa upp får gärna skriva det i kallelsen som en kommentar.
Mer info kring exakta tider o platser (inom Lunds kommun) skickas ut när det närmar sig.
- Vi provar en ny process gällande sekretariats- och körschema. Sekretariatspassen kommer att publiceras på hemsidan innan säsongsstart men ansvariga förare kommer att meddelas vid kallelsen till match, ca 1 vecka innan. Vi är tacksamma om ni själva byter med annan förälder om ni inte har möjlighet att sitta i sekretariat/köra.
- Vi behöver som vanligt funktionärer som kan sitta i sekretariatet, så fort vi får datum för årets kurser kommer vi skicka ut dessa och hoppas att många av er har möjlighet att medverka o ställa upp i sekretariatet under säsongen.
Mvh
Ledarna