LUGI Handboll

Johannes

Matställen och mattider Göteborg cup

Mat

Laget äter  frukost på hotellet och lunch och middagar på restaurang.

• Ni som spelar era matcher i ÖHK-Hallen äter Era måltider på Oscars Lunchrestaurang på Redegatan 9.
  • Ni som spelar era matcher i Valhalla äter Era måltider på Nya Matstugan på Flöjelbergsgatan 18 i Mölndal.

Vid vissa tider så kan det vara många lag samtidigt och då behöver ni avvakta lite, bäst är att en ledare kollar läget och att laget avvaktar utanför.

Mattider

Fredag middag 17:30- 22.00
Lördag lunch 11.00- 15.00 middag 17:00- 22.00
Söndag lunch 11.00- 15.00

Viktigt angående lunch och middag är att det är spelhallen som avgör var ni äter lunch och middag.Ni som spelar i ÖHK-Hallen äter era måltider på

Oscars Lunchrestaurang på Redegatan 9 i Västra Frölunda. Ni som spelar i Valhalla äter lunch och middag på Nya Matstugan Flöjelbergsgatan 18 i Mölndal. Ni tar spårvagn nr.2 eller 4 mot Mölndal och går av på Kroksätts Torg. Totalt tar detta ca 15 minuter 8 minuter med spårvagn och sedan går man drygt 5 minuter. Länk till google maps här. Frukost äter ni på respektive hotell.

Viktigt att tänka på att om man sedan spelar på annat ställe på söndagen så behöver ni inte åka till det matställe som ni ätit på fredag och lördag.

Rumsfördelning Göteborg cup

Vi bor på Scandic Opalen i gångavstånd till Valhalla där vi spelar våra gruppspelsmatcher. Följande rumsfördelning gäller, inga byten eller ändringar.

1) Jesper Palmqvist, Alexander Bareis, Parman Polozadeh

2) Elias Obaid, Fabian Wilson, David Bondesson

3) Adam Adebo, Tim Persson, Johan Värendh Hefvelin

4) Nihad Jabiyev, Albin Romell, Hannes Josefsson

5) Johannes Råwall, Noah Szwarcwald, Arvid Nordin

6) Albin Tufvesson, Axel de la Cour, Hampus Jaenecke

7) Liam Barnes, Oscar Ljunggren Tollgerdt, Robin Svegin

8) Kevin Westphal Söderlindh, Oscar Johnsson, Victor Paldanius

9) Oskar Lindén, Ludvig Mellberg, Gustav Åkesson

Göteborg cup, 3-5 september

Snart är det dags för cupäventyr i Göteborg! Vi kommer att åka tåg till och från Göteborg, samlingstid på fredag är kl 12:00 på Lund C, västra stationstorget. Vi bor på Scandic Opalen, i gångavstånd till Valhalla där båda lagen spelar alla sina gruppspelsmatcher. Lagindelning meddels senare.

Hemresa beror på resultat, men kommer att ske med tåg. Utgår ifrån söndag kväll.

Här kommer lite info som vi har mottagit från arrangörerna och som är bra att veta:

Spelschema och resultat

LUGI HJ deltar som LUGI 1 och LUGI 2. Laget som deltar som LUGI 3 i vår åldersklass är Farmen/HU.

Här hittar du spelschema och resultat: https://goteborgcup.com/2021/result/category/29090244/29090223

Mat

Laget äter  frukost på hotellet och lunch och middagar på restaurang.

Publik

På grund av pågående COVID-19 pandemi kommer GBG Cup inte att kunna ha publik i spelhallarna utan det är bara laget plus medföljande chaufförer som kör till matcherna, som kan släppas in tillsammans med laget.

Länkar:

Göteborg Cup : https://goteborgcup.com/juniorer

Streaming: Alla matcher kommer att webbsändas via Solidsport. Sprid gärna detta Early Bird erbjudande som gäller till 31 augusti. https://solidsport.com/gbgcup/all_access ( https://solidsport.com/gbgcup/all_access )

Huvudpartner
Premiumpartner