LUGI Handboll
UNGDOM
Välkommen till Flickor 7

Välkomna till LUGI HF för F7 (födda 16)

Nu är det äntligen dags för en ny säsong! Vi tränar lördagar 10-11 i Katedralskolans idrottshall och vi startar lördag den 2 september. Om du har, så ta med egen mjukboll.

I vanlig ordning är det bara att dyka upp och prova på, ingen föranmälan behövs!

VId frågor kontakta oss på fredd3an@gmail.com

2023-08-22 19:09

Hejsan

Vi drar igång träningen den 2/9 på kattes gympasal kl10-11.

Ta med boll och vattenflaska!

Fokus på träningar kommer att ligga på kroppskontroll, koordination, bollkontroll samt hög rolighets och aktivitetsgrad.

Det finns redan ett par datum att skriva upp i kalendern.

Det första är 30/8 då Lugis A-lag spelar svenska cupen, damerna spelar kl 18 och herrarna 20.

Lugi vill fylla hallen, ungdomsspelare går in gratis men det säljs biljetter till förmånligt pris för medföljande föräldrar. 75kr /biljetten.

Vill man gå och kolla, så beställer man biljetter genom att maila till fredd3an@gmail.com, sedan betalar man via Swish till freddan som sen betalar vidare till klubben.

samlingstid för biljettuthämtning kommer vid anmälan, anmälan senast lördag26/8 kl 12.

Sen är det träningsstart den 2/9 kl 10-11!

Sista datumet är den 16/9 då det är lagfoto i arenan, tidsschemat är inte klart men dagen är bokad för lagfoto. Tid kommer senare.

Vi syns den 2/9 om vi inte syns redan den 30/8 i arenan.

Forza vinrött

Vi ses i handbollshallen

Medlemskap
2022-10-17 12:31

Har du bestämt dig för att spela handboll med oss? Anmäl dig via länken nedan. När du har betalat din medlemsavgift så får du en tröja.

Medlemskap

2022-10-17 12:30

Har du bestämt dig för att spela handboll med oss? Anmäl dig via länken nedan. När du betalat medlemsavgiften så får du en tröja.

Kommande matcher
Sön 21/4 08:30